Türkiye’de demir çelik sektörünün güçlü oyuncularından biri olan Yıldız Demir Çelik, müşterilerine daha hızlı, güvenilir ve kullanıcı dostu bir deneyim sunma hedefiyle Stargate Müşteri Portalı’nı hem tasarım hem de içerik olarak uçtan uca yeniledi.
Türkiye’de demir çelik sektöründe önemli bir role sahip olan Yıldız Demir Çelik, sektördeki büyümesini sürdürürken dijital dönüşüm odağındaki yatırımlarına da hız kesmeden devam ediyor. Stargate Müşteri Portalı’nı 2019 yılında faaliyete alan şirket, portalın içerik ve tasarımını yenileyerek müşteri lansmanını gerçekleştirdi.
Güncellenen haliyle Stargate kullanıcı dostu ekranıyla müşterilerine yenilikçi ve dinamik bir deneyim sunuyor. Portal içerisinde müşteriler, sipariş hareketlerini, sevk hareketlerini ve finansal işlemlerini takip edebilirken, ürün test raporlarına da hızlıca erişebilmektedirler. Şikayet ve Öneri menüsü ile müşteriler Yıldız Demir Çelik’ten almış oldukları ürün veya hizmetle ilgili görüşlerini portal üzerinden paylaşabilmektedirler.
Daha hızlı ve kolay erişim
Yıldız Demir Çelik’in Stargate Müşteri Portalı’na eklediği yeni özellikler sayesinde müşteriler artık herhangi bir temsilciye ihtiyaç duymadan portala “kayıt olma”, “şifre alma” ve “kullanıcı oluşturma” gibi giriş işlemlerini kolayca yapabilmektedirler. Bununla birlikte, yetkili kullanıcılar yine portal üzerinden istedikleri sayıda yeni kullanıcı oluşturarak, sayfa içerisinde diledikleri şekilde yetkilendirme yapabilmektedirler.
Müşterilere sunulan en son yenilikler
Kullanıcılarına çeşitli yenilikler de sunan portalda; müşteriler ürün test raporlarına tarih filtresi ve teslimat/bobin numarası girişi ile erişim sağlayabilir, toplu veya tekil şekilde ürün test raporlarını temin edebilir, sevke hazır, sevk edilen ve açık siparişlerini görüntüleyebilirler. Aynı zamanda, sipariş tutar bilgilerini, Doğrudan Borçlandırma Sistemi (DBS) limitlerini ve hesap hareketlerini takip edebilirler. Portal içerisinden müşteriler, Yıldız Demir Çelik, hesap bilgilerine, laboratuvar hizmetlerine, ürün kataloğuna ve iletişim kanallarına erişim sağlayabilmektedirler.
Ayrıca müşteriler, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB)’na ait kur takibini portaldan yapabilir ve Çelik TV ile diğer iletişim kanallarına da direkt erişim sağlayabilirler.
‘’Stargate Müşteri Portalı’mızı müşterilerimizin ihtiyaçlarını en hızlı ve etkin şekilde yanıtlamak üzere tasarladık.’’
Yıldız Demir Çelik Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Yelda Güney Liman, ‘’Yıldız Demir Çelik olarak, teknolojiyi iş süreçlerine en etkin biçimde entegre eden şirketlerin geleceğin dünya düzeninde büyük bir avantajlara sahip olabileceğinin bilincindeyiz. Yola çıktığımız ilk günden bu yana bu bakış açımızı koruyarak, müşterimizin hayatını dijitalleşerek nasıl kolaylaştırırız ve müşterimiz için daha iyisini nasıl yaparız, odağı ile hareket ettik. Bunu yaparken de müşterilerimizi hep bu gelişimin bir parçası olarak gördük. Onlardan aldığımız geri dönüşler bu alanda gelişimimizi sağlamamız için en büyük motivasyon kaynağımız oldu. Stargate Müşteri Portalı’mızı da değişen müşteri ihtiyaçlarına ve bu ihtiyaçları en hızlı ve etkin şekilde yanıtlamak üzere tasarladık. Önümüzdeki dönemde sahip olduğumuz yetkinliklerimizi geliştirerek, iş ortaklarımızla birlikte tüm ekosistemin büyümesine katkı sağlamaya devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.